INOVAȚIE: Samsung te ajută să depășești camioanele pe drumurile cu o singură bandă
Samsung a demarat în Argentina o campanie de promovare a produselor sale pe drumurile publice. Soluția se numește Safety Truck, a fost gândită de agenția Leo Burnett și implică un set de patru televizoare (evident, produse de această marcă) montate pe spatele camioanelor care transportă produsele companiei și care difuzează în timp real imagini din fața TIR-urilor respective. Astfel, șoferii care vor să depășească TIR-urile cu marfă Samsung pot să vadă ce este în fața lor și dacă este sigur să înceapă manevra.Agenția Leo Burnett (ramura din Argentina) a demarat această campanie în baza unei statistici sumbre. La fiecare oră, un om moare într-un accident rutier derulat pe drumurile din Argentina. Samsung vrea să le arate șoferilor ce se află în fața TIR-urilor de pe șoselele cu o singură bandă pe sens pentru a reduce aceste statistici sumbre. Campania derulată de Leo Burnett Argentina este înscrisă la ediția 2015 a concursului de la Cannes Lions, un eveniment dedicat publicitarilor.
Lasă un răspuns